Laser SmoothBeam για ενεργό ακμή και ανάπλαση δέρματος

Το Laser SmoothBeam της Candela είναι διοδικό παλμικό laser υψηλής ισχύος, με μήκος κύματος εκπομπής 1450nm, το οποίο απορροφάται επιλεκτικά από το νερό των ιστών.

Αποτελεί μια μη επεμβατική θεραπεία, η οποία μπορεί να εφαρμοστεί σε πρόσωπο, λαιμό, ντεκολτέ και κορμό ως θεραπεία για:

• την ενεργό ακμή
  • ουλές ακμής
  • αντιγήρανση – παραγωγή κολλαγόνου

Η ακτίνα του laser απορροφάται από τον σμηγματογόνο αδένα, λόγω του νερού που περιέχει, προκαλώντας ήπια θερμική βλάβη του. Αποτέλεσμα αυτής της θερμικής βλάβης είναι η αλλαγή της δομής και η σμίκρυνση του σμηγματογόνου αδένα, οι οποίες οδηγούν σε μείωση της παραγωγής σμήγματος και συνεπώς της λιπαρότητας. Επιπλέον, η τοπική αύξηση της θερμοκρασίας, λόγω της θερμικής ενέργειας του laser, προκαλεί και τοπική καταστροφή των βακτηριδίων που προκαλούν φλεγμονή.

Ταυτόχρονα, η απορρόφηση της θερμικής ενέργειας του laser προκαλεί μια ήπια θερμική βλάβη στο παλαιό κολλαγόνο του δέρματος, η οποία συνοδεύεται από φυσική αντίδραση «επούλωσης» του οργανισμού. Αποτέλεσμα είναι η παραγωγή νέου κολλαγόνου στην περιοχή. Η διαδικασία ανάπλασης που ενεργοποιείται οδηγεί σε βελτίωση των συμπτωμάτων της γήρανσης και της φωτογήρανσης, αλλά και στη βελτίωση των ατροφικών ουλών της ακμής.

Πλεονέκτημα της εφαρμογής του laser είναι ότι επιτυγχάνει νεοκολλαγονογένεση παρακάμπτοντας το εξωτερικό στρώμα του δέρματος. Ο χρόνος αποθεραπείας είναι μηδαμινός.

Πριν τη θεραπεία εφαρμόζεται τοπική αναισθητική κρέμα για ελαχιστοποίηση της αίσθησης του πόνου, ενώ κατά τη διάρκεια της θεραπείας χρησιμοποιείται σύστημα ψύξης για την προστασία της επιδερμίδας. Συστήνεται η χρήση αντηλιακού πριν και μετά τη θεραπεία, καθώς και αποφυγή της άμεσης έκθεσης στον ήλιο για τις επόμενες 4-6 εβδομάδες.

Συνήθως απαιτούνται 3-6 συνεδρίες κάθε 2-3 εβδομάδες. Η θεραπεία εφαρμόζεται τους χειμερινούς μήνες και αποφεύγεται κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.